RedBill-raportare

redBILL – este o bază de date care îți dă acces la istoricul negativ  de plată al firmelor pe care le verifici și te ajută să stai departe de potențialii clienți care nu își achită facturile la timp. 

Modulul este disponibil GRATUIT și se accesează din pagina principală, după  autentificare, din partea stângă a ecranului sau din secțiunea FIRME -> subcategoria redBill – biroul facturilor neîncasate.

Pentru a putea raporta facturile neîncasate este necesar să îți dai acordul prin care îți asumi responsabilitatea informațiilor oferite; acest acord se semnează o singură dată. 

Dă click pe “Începe procedura de acord” apoi completează datele din “Acordul de raportare” (nu uita să completezi funcţia semnatarului),  

Se va genera acordul ce va avea un număr unic de înregistrare, iar prin simplul click pe butonul “SUNT DE ACORD” vei fi redirecţionat către panoul de bord redBill şi poţi începe raportarea facturilor neîncasate. 

Prin apăsarea butonului “Adaugă factură neîncasată” poţi începe adăugarea facturilor restante. 

După adăugare, le poţi regăsi în tabloul de gestionare facturi. 

Aici le poţi filtra după: 

  • Status: toate, neîncasate, încasate parţial, încasate, în colectare; 
  • Client - căutare după nume companie sau CUI; 
  • Valoare factură;
  • Vizibilitate.

De asemenea, poţi vizualiza şi statistici pe facturile raportate, sau poți verifica dacă societatea pe care o reprezinți a fost raportată. 


Facturile neîncasate se pot vizualiza și în pagina firmei de interes, imediat sub Nota Termene, 

Fie la secţiunea Informaţii financiare -> redBill - lista facturilor raportate 


Iată un scurt video despre primul pas în raportarea RedBill:

Toate informaţiile prezentate mai sus sub formă de text şi imagini le poţi regăsi şi în video-ul de mai jos: