Cum funcționează colectarea facturilor prin Redbill-KRUK

Ce se întâmplă după ce am trimis factura la colectare?

  1. Se trimite informare   GDPR către DEBITOR de către TERMENE.
  2. Se trimit automat facturile la KRUK către colectiv și începe procesul de colectare (actualizarea se face odată pe zi, în timpul zilelor lucrătoare)
  3. Debitorul primește un link securizat unde are acces la facturile restante, datele creditorului, banca și ibanul unde poate să facă plata și unde poate adăuga dovada plații.

   4. Începe procesul de colectare amiabilă de către KRUK. Cu fiecare schimbare de status se actualizează informații în Redbill, pe relația Debitor -Creditor (toate facturile pentru un debitor cu avea statusul schimbat). Exemplu de statusuri:

Sa contactat clientul
Începe proces colectare
Sa inregistrat promisiune de plata
Plata confirmată de client. Necesita verificari
Clientul refuza plata
Stop proces colectare

5. După ce avem confirmarea plăților către către debitor, creditorul trebuie să confirme plata în platformă.

6. Se emite factura de comision conform tabelului de aici .

 

Situații particulare:

 

Comisionul plătit , dacă se recuperează, va fi calculat la suma colectată sau la cea raportată?

Dacă am facturi date către executor pentru firma X și doresc să raporteze în Redbill alte facturi neîncasate tot de la aceeași firmă, se poate?
  • Răspuns: Dacă este vorba despre facturi diferite, procesele sunt independente unul față de celelalte, așadar, se poate.

De ce avem valabilitatea contractului pe 12 luni dacă perioada de colectare este de 90 de zile? (După cele 90 de zile se poate merge la o altă firmă să colecteze, chiar dacă am contractul semnat pe 12 luni în Redbill)? -întrebare venită de la un client

  • Răspuns: După finalizarea perioadei de 90 de zile, clientul este liber să decidă dacă vrea să lucreze cu altă companie de colectare creanțe; nu îi este îngrădit acest drept. Totuși, KRUK România vă putea veni cu propunerea prelungirii colectării în amiabil, acolo unde se va identifica potențialul de recuperare. De asemenea, atât în ​​timpul celor 90 de zile, cât și în cele următoare - până la 365, clientul poate raporta alte facturi.

 

Dacă dorești să recuperezi banii de la clienții care nu au plătit la timp, nu poți contacta la:

0344803100

contact@termene.ro 

WhatsApp 0746 074 290